پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118073
آيا فاصله گرفتن از کج‌روي‌هاي دولت توبه دارد؟
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1481

 

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام محمدعلي نکونام در همايش طلايه داران تبليغ با تبريک فرا رسيدن ماه مبارک رمضان و با اشاره به آيات قرآن کريم، اظهار کرد: هواپرستاني که به دنبال منافع فردي هستند علما و ائمه جماعات را متهم مي کنند و با صداي بلند فرياد مي زنند که اين ها بايد توبه کنند.

نکونام در ادامه سخنان خود در جمع طلاب، گفت: زماني که دولت ها پيرو ولايت فقيه هستند علما از آن دفاع مي کنند و درصورت فاصله گرفتن از پرچم حق با آن همراه نيستند آيا اين کار توبه کردن دارد.

امام جمعه شهرکرد اذعان کرد: افرادي که انواع فتنه را آفريدند و از ولايت زاويه گرفتند بايد توبه کنند نه علما.

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري تصريح کرد: استکبار هر نوع تفرقه افکني و خراب کاري را اصلاح جامعه بشري مي دانند و با انواع حيله گري اقوام را در مقابل هم قرار مي دهد.

نکونام با بيان اين نکته که مبلغان بايد ظلمت حاکم بر جهان را به نور و بصيرت ايمان تبديل کنند اذعان کرد: مبلغان در اين ماه خود و مردم را از فضايل معنوني بهرمند سازند.

وي با اشاره به سخنان امام علي(ع) در مورد دنيا خاطرنشان کرد: هر کس به دنيا دل بست قطعا به غير از دنيا نخواهد پيوست.

امام جمعه شهرکرد با تاکيد بر اين که پرچم حق در دست ولايت روشن و ثابت است اظهار کرد: استکبار بيش از همه چشم طمع به ايران دارد و هدف اصلي درگيري ها در افغانستان، عراق، لبنان و سوريه خدشه وارد کردن به نظام مقدس کشور است.

منبع: جهان بين نيوز

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html